Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av T J - 24 oktober 2008 23:08

Hur svårt kan det vara att svara på mail och/eller sms *suck*

Av T J - 24 oktober 2008 22:19

Ikväll var det "tjejkväll" i "byn".. Jag och en kompis träffades; åt god sallad på pizzerian i lugn och ro, gick tipspromenad på affären (socialt iaf ;)), tittade i affärer. Jag köpte liite tyg (ett underbart Spöket Laban-tyg som jag tänkte sy förklädesklänningar till barnen av kanske?), köpte blomma till M; en fin röd garbera med ett par gröna tunna blad+ett chokladhjärta som sattes fast. Fikade, också det i lugn och ro ;)


Det var en riktigt trevlig kväll, så skönt att göra såna där rätt spontana saker; att komma iväg hemifrån utan "krav". Ladda batterierna och fylla på energi :)


M blev glad över blomman (jag saknar en massa fina smileys!, tex ett hjärta, här)

Av T J - 24 oktober 2008 22:10

Satt i bilen igår på väg hem från stallet, och "våran" låt spelades på radion; Ted Gärdestad - För Kärlekens Skull. Vi dansade våran bröllops"vals" (foxtrot) till den på bröllopet.

Varje gång jag hör den blir jag alldeles varm, tacksam och extra förälskad.

Likadant igår, huvudvärken nästan rann av mig bara jag hörde vilken låt som skulle spelas :)

Vi gifte oss mars -07


Utanför fönstret slår våren ut. Marken blir grön igen. Allt som var dött, väcks till liv, det kan också vi Mm.. Så länge vi andas. Ute till havs styr en fiskebåt. Längs en fri horisont. Den gungar så tryggt in mot hamn som jag i din famn. Mm.. Så länge vi älskar. Det är för oss solen går opp. Lyser som guld, för kärlekens skull Solen går upp, så oskuldsfull Lyser på oss för kärlekens skull. Högt på ett berg står en katedral, och pekar upp mot skyn. Men det är för himlen i dig, och jorden i mig Mm.. Vi älskar varandra. Det är för oss solen går opp. Lyser som guld, för kärlekens skull Solen går upp, så oskuldsfull Lyser på oss för kärlekens skull. Mmmm... Lyser som guld, för kärlekens skull Lyser på oss, för kärlekens skull
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards